miércoles, 4 de febrero de 2015

MAGRET D´ÀNEC AMB PATATES LIONESA



     MAGRET D´ÀNEC AMB PATATES LIONESA


    INGREDIENTS: Magret d´ànec, Patates, Cebes, Oli           d´Oliva Suau, Sal i Pebre Negre.


     Primerament pelarem i tallarem les patates al estil de panaderes, o sia, en forma de rodanxes de 3 ó 4 milimetres, seguidament la ceba, la tallarem juliana, u posem tot dins una paella amb oli i una mica se sal, a foc baix i tapat i que cogui fins que la patata estigui cuita, remenar de tant en tant.

     Quan tinguem la patata a punt, en una planxa o paella la posem a foc mitja, mentres s´escalfa agafem el magret, per la part del greix, farem unes incisions per marcar el greix i el posem al foc, sempre primer per el cantó del greix, i deixem uns 4 ó 5 minuts, passat aquets minuts, donarem la volta al magret i el deixàrem uns 3 ó 4 minuts i ja estarà.
     Tallem la carn biaix, posem sal i pebre i la patata lionesa i ja tenim un bon plat!



     NOTA:El magret a de quedat poc fet per que quedi melós i amb molt de gust.




     MAGRET DE PATO CON PATATAS LIONESA



    INGREDIENTES: Magret de Pato, Patatas, Cebollas, Aceite de Oliva Suave y Pimienta Negra.


    Lo primero que haremos será pelar y cortar las patatas en corte panaderas, o sea a rodajas de 3 a 4 milímetros, seguidamente cortaremos la cebolla juliana, lo pondremos todo junto en una sartén, con aceite y sal a fuego bajo y lo taparemos, hasta que la patata esté, de vez en cuando le daremos una vuelta.

    Cuando la patata esté casi a punto, pondremos a fuego medio una sartén o plancha, mientras se calienta cogeremos el magret y por la parte de la grasa, le haremos unos cortes y lo pondremos al fuego, siempre primero por la parte de la grasa y lo dejaremos unos 4 ó 5 minutos, pasados estos minutos le daremos la vuelta y dejaremos que se haga durante 3 ó 4 minutos, una vez pasado el tiempo el magret ya estará hecho.
    Cortaremos la carne a biaix, le pondremos sal y pimienta y lo emplataremos con las patatas lionesa y ya tenemos el plato!!



    NOTA: El magret debe quedar poco hecho, para que quede meloso y gustoso.




No hay comentarios:

Publicar un comentario